reklama

Česká politika a „to-jsem-nebyl-jájové“

Česká politika mi v poslední době čím dál víc připomíná známou písničku od Shaggyho s názvem It wasn´t me (To jsem nebyl já).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

V textu téhle skladby se kamarád nešťastně svěřuje Shaggymu, že ho jeho partnerka přistihla při nevěře se sousedkou. Shaggy kroutí hlavou a říká… sakra, jak jsi to mohl dopustit, proč jsi jí dával klíče od tvoji vily? Takový školácký chyby… Hele, mám pro tebe radu. Prostě řekni: „To jsem nebyl já…“ „Ale ona nás viděla…. oba s holým zadkem, jak si to rozdáváme opřeni o dveře ložnice.“ „Neva, stejně řekni, žes to nebyl ty…“ „Ale ona nás viděla přímo, jak se válíme nahatí všude po bytě….“ „Nevadí, řekni, žes to nebyl ty…“ „Ale ona nás i natočila na kameru, má video!!!“ „Hele, klídek… Prostě řekni, žes to nebyl ty…“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Připadá vám to absurdní? Když lidé ignorují lži, podrazy a podvody a jejich činy nejsou nijak potrestány? Dokonce nestačí ani hlasové záznamy jejich amorálního jednání…

To je bohužel doba, ve které žijeme. Prezident Zeman klidně plácne na oficiálním setkání s Putinem, že by likvidoval novináře a místo toho, aby okamžitě rezignoval, motá se v úřadě směle dál, s tím, že to byl bezva vtípek. Stejně jako stovky jeho předchozích mezinárodních i domácích trapasů – wasn´t me... Upss…

Andrej Babiš je zachycen na nahrávkách, jak přímo ovlivňuje média, která vlastní, sprostě nadává kolegům ve vládě a jak nahlíží do soudních spisů a opět… klidně dál drze a beze studu a zbytku reflexe vystupuje v televizi, dělá ze sebe oběť „kampaně“, oslavuje narozeniny Agrofertu a dělá se, že nic…

SkryťVypnúť reklamu
reklama

It wasn´t me..

Vážně tohle chcete a budete znovu volit? Kde jsou ty časy, kdy kvůli falešnému titulu z politiky zmizel Jan Kalvoda? Kdy za mnohem menší průšvihy odstoupil Topolánek? Kdy kvůli milence podal demisi Nečas. Tyto strany prohřešky svých lídrů braly vážně a vyzvaly je k odpovědnosti. A ti ji přijali. Chyby děláme všichni, ale tvářit se, že nejsou, a dělat, že se nic nestalo, by mělo být nepřijatelné a neodpustitelné.

Dnešní politika je plná „to jsem nebyl jájů“ a to bychom neměli tolerovat a znovu volit. Ustupujeme tak aroganci a politické nekultuře, která nastavuje měřítka pro to, co bude tolerovatelné v budoucnu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Tereza Boehmová

Tereza Boehmová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Vyšly mi zatím 3 knížky, kniha pohádek Zuzanka a Goldýš, fejetony Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek. Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka a později jako administrátorka blogu iDNES.cz. Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR. Zoznam autorových rubrík:  FotoblogyPovídkyPolitika a názoryNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu